Marketing wystawienniczy umożliwia uczestnictwo w eventach, targach oraz daje szansę na bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami. Sama obecność na imprezach jednak nie wystarczy, kluczem do sukcesu marki jest profesjonalne stanowisko targowe. Jednym z projektów, które mieliśmy przyjemność zrealizować stoisko wystawiennicze firmy transportowej Asstra. Zostało ono zaprezentowane na targach TransPoland Translogistica, które odbyły się w Warszawie w 2017 roku. Impreza dotyczyła najnowszych usług oraz rozwiązań z zakresu transportu i logistyki.
Ekspozycja o przemyślanej stylistyce
Wspomniany projekt stanowiska targowego został dokładnie przemyślany. Innowacyjny, a zarazem spójny design pozwala zaistnieć i wyróżnić się na tle konkurencji. Wykorzystano w nim kolory firmowe – niebieski oraz pomarańczowy. Na szczycie jednej ze ścian stanowiska targowego znalazło się duże, widoczne logo marki. Nie zabrakło również zdjęć nawiązujących do charakteru działalności, a także szczegółowego opisu oferowanych przez firmę usług. Na niebieskiej posadzce ustawione zostały stoliki oraz krzesła dla klientów. W tym projekcie stanowiska targowego kluczową rolę odegrał też odpowiedni metraż, który z pewnością wpłynął na nastrój, jak również komfort osób odwiedzających stoisko.